Solen tittar fram :-)

Idag tittar solen fram :-) Ska klä på oss tre och bädda ner lille man i vagnen och ta en promenad.
Var på step i måndags, har tokigt med träningsvärk i mina ben idag.
På måndag så ska L med mig till gymmet och träna lite step, sen på onsdag blir det afrodance..Haha..
Beach 2009 hade vi tänkt..´

På lördag ska vi på fest hos L, ska bli trevligt. Annars så händer det inte så mycket, nu när Alex är förkyld. Men han börjar att komma på bättringsvägen och det är skönt..
Va på BVC igår på 2 månaderskoll. och han gick igenom kollen utan några konstigheter..Haha. Nu väger han 5818g.



Och lilla Kajsa har inte börjat att löpa än, tror hon känner på sig att jag vill att hon ska göra det så hon håller sig.. Får hoppas hon börjar snart..

Kajsa 5 veckor tror jag


8 veckor. Kortet är taget när vi hämtade hem henne :-)


Kajsa och hennes bror Kalle





Nyss hemkommen


Utställning sommaren 2007   3:a med HP:-)


Tyvärr så blev det inte många utställningar 2008:-(  Hade oturen att Kajsa blev sjuk dom gånger vi skulle ställa. Lite tråkigt..
Men hoppas kunna ta igen det 2009.

Nu ska jag mata lille man..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback