Namnkalas och förkylning

Var ett tag sen jag skrev här..

Lördagen den 28/2 så hade vi namnkalas för Alex. Vi hade öppet hus,tror det var ca 35 stycken som komme och åt smörgåstårta och hade med sig presenter.. Alex fick jätte fina presenter.Allt från Halsband till en Bobby car..haha..

Vi tackar såå mycket för allt.Och alla som gjorde hans dag så bra:-)

På köpet så blev jag och Alex förkylda igen, för många baciller på en gång tror jag.Haha.

Annars så har det inte hänt så mycket..

Har börjat att träna nu:-) var på Pilates, hade sååån träningsvärk dagen efter.. Så imorgon ska jag iväg igen och träna.



Fick ett par gymskor när mamma var ner :-)


Tisdag så ska vi på Bvc på 2 månaderskoll.. Han blir alltså 2 månader på söndag...aaahhh, tiden går såå fort..

Här kommer några bilder på Alex och från namnkalaset
Vilar upp sig innan allt folk kommer..



Kajsa jag och Alex


Så såg smårgåstårtan ut som vi bjöd på :-) Mums


Martin Sara och Tilde   Trevligt att träffa er, blir ju inte så ofta.


Sara och Alex


Johan och Alex


Kajsa



Vill ni inte vara med på nåt kort så säg till så tar jag bort det..

Kommentarer
Postat av: Sara

Ingen dålig tunga Kajsa får till där :)

Tänk om man kunde göra så med tungan :P

Hör av er när ni kryat på er så vi får bjuda på fika eller mat.

Kram Sara

Postat av: Lina

hahah :D

Keep my forest clean :D

blir glad att ni använder den bodyn !

längtar tills jag kommer ner!

kram på er

2009-03-10 @ 21:13:00
URL: http://blessthismess.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, dock så är målaren ledig i dag. Ingen ordning alls! :)

Ska till ett äldreboende i Vallås på intervju, lite fel sida stan men man måste ju undersöka saken i alla fall!

2009-03-11 @ 11:54:07
URL: http://malinfrida.blogg.se/
Postat av: ida

hej! va kul att se att ni ha de bra, inte illa att du redan ha kommit igång med träning...själv då är man för lat :P skönt när våren är på väg så man kan sitta och avnjuta solen=) men vi ha dock lite för mycket snö=/ men snart är sommaren kommen och så blir allt så mycket enklare=) sköt om er alla! Kram

2009-03-20 @ 09:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback