9 dagar över....

Har vart dålig på att skriva här. Nytt år, så jag önskar er alla en god fortsättning på det nya året.

Ingen bebis som vill komma ut än :-( Idag har jag gått över 9 dagar.. Börjar kännas i kroppen. Kan knappt rör mig utan att det ska göra tok ont, så jag försöker att vila så mycket jag kan. Och tänk om man skulle kunna få sova en hel natt utan att vakna 100 gånger.  Jaja, snart ska väl bebisen komma ut får jag hoppas.

Annars så händer det inte så mycket här. Eller jo, bull tv:n är äntligen utbytt :-) Det var verkligen på tiden kan jag säga.
Så nu har man en sambo som är klistrad framför tv:n och playstationet. Haha.. 46" fatta va stort det är. så nu har bebis en stor tv att se på. hihi.

Ska nu sätta mig i soffan och vänta och vänta på att nåt ska hända..


Kommentarer
Postat av: Ida

ÅÅ va jobbigt att gå över.. ja lider med er, man är såååå övervänt att man kan bli galen!!! ja gick över 8 dagar med jesper och de räckte gott och väl!! Nu få vi hoppas att de kommer en bebis väldigt snart och vila allt du bara kan!!!=) ja ska hålla tummarna för att de ska hända nå snart! Pussar och kramar!

2009-01-08 @ 10:34:03
Postat av: Sandra

Heeej!

Nyfiken på om det hänt något än???

Envis bäbis ;)

Kram Sandra

Postat av: Yenny

Det är jobbigt att gå över tiden...speciellt när alla undrar och frågar. Gick själv över 11 dagar och vet att inga knep fungerar. Det är bara äta, vila och vänta. För ut kommer bebisen! Och det gör ONT, men mina tips, få inte panik och andas så kommer det gå bra!!!

2009-01-11 @ 15:27:46
URL: http://yennyli.blogg.se/
Postat av: Yenny

Hörde att ni fått en grabb. Grattis!!! Hoppas allt gick bra och njut av denna tid, det går så ofantligt fort!!! kram

2009-01-16 @ 19:43:27
URL: http://yennyli.blogg.se/
Postat av: Ida

nu vill kusin Ida se många bilder på Alex ska du veta.. för de lär ju ta ett tag innan man få se han live!!!=)då ha han ju hunnit bli stor!

GRATTIS IGEN!

2009-01-16 @ 20:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback