förkyld :-(

6 Kilo har man kvar till min vikt som jag hade innan jag blev gravid. Hade tänkt att börja träna förra veckan, men man har ju lyckats att bli förkyld, och det vill inte ge med sig. :-(

En rolig grejj som händer är att Kajsa ska ha valpar, går och väntar på att hon ska börja att löpa. Kommer att föda upp dom här hemma, så förhoppninsvis så kommer vi ha massa valpar här hemma:-)  Så nu ska jag sitta och läsa allt jag kommer över om uppfödning av valpar. Skulle få låna några böcker av L.


Nu kallar Alex på matfabriken...


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag ser lite ändringar på bloggen... var det skoj? :)



Ska se om jag kan ändra lite mer på min nån dag



kram kram

Postat av: Towe

Jo, det var kul, måste bara fixa photoshop på min dator..

2009-02-11 @ 12:40:22
Postat av: Lina

vi får köpa gymkort o så då jag kommer ner :)

2009-02-20 @ 19:36:23
URL: http://blessthismess.blogg.se/
Postat av: Yenny

Du behöver inte ha panik redan nu att gå ner dom där 6 kilona. Det var ju inte länge sedan du fick lillen..:) var försiktig att träna när du ammar! Jag gick ner från 76 till 62 på två månader utan att träna då jag ammade, fast jag till och med gófikade. :)

2009-02-23 @ 09:47:45
URL: http://yennyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback