Vecka 32

Nu så har man gått in i vecka 32. Va tiden går fort.Jobbar bara typ 5 veckor, sen ska jag gå hemma och vänta :-)

Fick en sån fin kommentar av min kusin I. Saknar dig med, synd att det är så mååånga mil mellan oss. Men vi kommer upp i sommar :-) då måste vi träffas. Och det är klart att jag hör av mig när bebisen är på väg..

Börjar bli lite nervös över att bebisen snart ska komma.. massa tankar i huvudet.. kommer jag fatta när det är dax att åka in. hur kommer smärtan att vara.. 
Någon som har tips på hur man inte ska vara såå nervös redan.. hihi



Fick skrapa bil rutorna imorse..ursch nu är vintern på väg.. kallt och regning..


//Towe

Kommentarer
Postat av: Ida

ha ha ja kan bara säga att ja VET att du kommer att känna när de är dax.. de trodde nog inte ja heller att ja skulle göra, men de gör man=) ja tycker inte att du ska va nervös.. de känns att föda barn, ja lova.. men smärtan går över direkt när klimpen är ute och förvandlas till KÄRLEK på hög nivå=) du ska bara länkta och njuta av spänningen!!s joo KLART vi ska ses i sommar om ni kommer hem=)

2008-10-31 @ 09:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback