trött...

Då var det onsdag igen..
Var hemma måndag och tisdag, hade så ont i ryggen :-(  jobbat idag . Det gick ganska bra, men det känns att man bär på något tungt.. är helt slut när jag kommer hem.. jobbar nu bara 3 veckor till sen ska jag gå hemma och vänta. Ska bli skönt, och det behövs känner jag..
Imorgon ska jag till doktorn och kolla varför jag har så ont i revbenet.. Hoopas han kommer på nåt.

Igår satt jag och letade efter en klänning som jag tänkte ha på julafton. Men vart fasiken hittar men en klänning där magen ska rymmas? Någon som har några tips?

Kommentarer
Postat av: Ida

ja tyckte HM hade mycket när ja gick i väntans tider så de var väl där ja handlade de mesta!!!=)

2008-11-13 @ 19:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback